Šíře pojmu židovská hudba je tak velká, že každý si pod tím představí něco jiného. Já se snažil vycházet z místní, středoevropské tradice. David je ovlivněný sefardskou nebo orientální melodikou...
Záver letných prázdnin priniesol siedmy štúdiový album Hudby z Marsu, veselej partie z Trnavy, ktorá už takmer tridsať rokov vie na koncertoch energicky roztancovať publikum svojimi insitne optimistickými jasavými skákačkami.
Na rozdiel od prevažne pokojného albumu „Polo My“, ktorý vtedy kapela označila za „umelecko-obrazotvorné nekompromisne emotívne hudobné vyjadrenie pseudointelektuálnych avantgardých textov“ je „Breviár“ pestrejší aj farebnejší.
Ťažko hovoriť o jazze, world music, ambiente či vážnej hudbe. Je tam všetko posplietané do nesmierne sugestívneho prepletenca. Je to melodické a zvukomalebné predstavenie.
Chcel vypovedať tie isté myšlienky, ktoré mal ako sotva tridsaťročný, z pohľadu jeho osemdesiat ročného ja. Za mňa osobne sa mu to nepodarilo, moje pochopenie sa nezmenilo.
Obsahom jej výpovede sú celkom ťažké filozofické témy, ako existencia Boha, rodinné vzťahy, milostné vzťahy, ľudská prázdnota, samota a smrť. Aj spôsob interpretácie textu tieto témy iba umocňuje.