Ako celok by sa dal album „Zlatý vek“ považovať za istý experiment kapely Billy Barman. Prináša nadmerné využívanie elektronických zvukov, nástrojov a efektov, čím vytŕča spomedzi prevažne akustickej tvorby tohto zoskupenia.
Dominika Kopcsaya, aka Nightlines, som so záujmom po prvý raz zaregistroval v roku 2017 na významnom festivale súčasnej vážnej hudby Melos-Étos, kde uviedli jeho skladbu „Kataptromantia Hecticus“, ktorú napísal ako 21-ročný.
Nezložili také pecky ako „Jeremy“ či „Alive“, nikdy ale neklesli do nejakého priemeru a všetkých doterajších 11 albumov, vrátane tohoto najnovšieho, si udržalo slušný priemer.
Posledný najväčší rozruch okolo Pavla Hammela a Prúdov odznel koncom roka 2018. Slovenský hudobný veterán slávil sedemdesiatku a jeho kapela Prúdy päťdesiat rokov od založenia.
Rozžiarené šapitó a v pieskovej manéži nastupuje defilé za rázneho rytmického doprovodu kapely. Prvý kráča riaditeľ cirkusu, za ním samozrejme klaun a potom kone...
Náladou je album Louvre nabitý vypätými emóciami, úzkosťou až zúfalstvom, naliehavosťou, skepsou i hľadaním nádeje ( „… severák v lidech se zvedá... přemoci strach a tu sílu poslat dál...“ (Sílu).
Roman Harvan je, dalo by sa povedať, renesančný človek. Skladá hudbu, je multiinštrumentalista, spieva, maľuje, kreslí, píše básne… a samozrejme je v prvom rade violončelista a člen orchestra SND.