Zabrať dá aj trochu bláznivý obal evokujúci 60. a 70. roky od dvojice animátorov Juliena Calemarda and Thamiho Nabila. Aspoň máte pri počúvaní tejto vyše hodinovej nádielky, čo robiť.
Textovo album hovorí nielen o vzťahových ale aj o spoločenských témach. Hlas speváka Neila Finna dokonale lícuje s aranžmánmi všetkých skladieb. Je to perfektná chémia medzi vokálmi a hudobným podkladom.
Piešťanský pesničkár vydal koncom roka 2020 EP so štyrmi skladbami. Jedna z ciest zaujať viac ako len slovenský okruh poslucháčov nie je len angličtina, ale aj oceán digitálneho priestoru. Na najspevavejšiu a najchytľavejšiu zo štvorice skladieb „Wasteful Child“ vznikol videoklip.
Miroslav Švický s umeleckým menom Žiarislav vyšiel so svojou tvorbou na svetlo božie ešte v minulom tisícročí („Znovuzrodenie“ 1998 na CD aj MC). Hrával a nahrával aj sám, aj so sprievodnou kapelou nazvanou Bytosti.
Medzi autormi a kritikmi, či odbornými publicistami býva často neprekonateľná priepasť. O to vzácnejšie je, keď akademické prostredie obohatí zároveň aj tvorivý hudobník s vlastnou dlhoročnou skúsenosťou vo svetoch, ktorým sa venuje vo svojej publikačnej činnosti.
Kto má v láske spievaný blues a zvlášť ten poctivý, miestami drsný a až ortodoxný, ten by mal siahnuť po nahrávke Ireny Budweisserovej s gitaristom Jakubom Racekom.
Ako celok by sa dal album „Zlatý vek“ považovať za istý experiment kapely Billy Barman. Prináša nadmerné využívanie elektronických zvukov, nástrojov a efektov, čím vytŕča spomedzi prevažne akustickej tvorby tohto zoskupenia.
Dominika Kopcsaya, aka Nightlines, som so záujmom po prvý raz zaregistroval v roku 2017 na významnom festivale súčasnej vážnej hudby Melos-Étos, kde uviedli jeho skladbu „Kataptromantia Hecticus“, ktorú napísal ako 21-ročný.